مکملهای روز دنیا
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

مکملهای روز دنیا

EPONOX دستیابی به موفقیت در نسل بعدی بدنسازی علمی است که طول می کشد پمپ عضلانی vaso همیشگی به یک سطح کاملا جدید است ... اثرات اسید آراشیدونیک به دخالت خود را در یک فرایند بیوشیمیایی نسبت داده شده است. آراشیدونیک اسید در بدن فراوان است و در بسیاری از توابع ساختاری و بیوشیمیایی درگیر است .

 

بایوجنیکس

Creatine Mono کراتین " کراتین منوهیدرات شرکت بایوجنیکس* 120 کپسول * "

این محصول دارای  برچسب ۳ مرحله تست لابراتواری و گواهینامه ضد دوپینگ و گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ می باشد.

 

 
15 پوند پودر - آنابولیک-اوج مکملهای افزایش وزن بیش از 25،000 کالری و 1 میلیون میلی گرم از اسیدهای آمینه در هر * کیسه های پر شده با گلوتامین، BCAAs
 
کربوپروتئین اینرآرمور دارای یک پروتئین ویژه چند منظوره به منظور تغذیه بدن از بامداد تا شامگاه؛ پروتئینی با یک کیفیت فوق العاده و بی نهایت، همراه با آنزیمهای هضم کننده غذا.
 
 
 

Mass Peak Weight Gainer

 

 

Nitro-Peak Protein

 

BCAA Peak

 

 

نام محصول : پروهورمون اینرآرمور

 


پروتئین کارنیور ماسل مید MuscleMeds Carnivor

پروتئین کارنیور ماسل مید یک پروتئین خالص میباشد!

مدتهاست مشخص شده است که بدنسازان و ورزشکاران قدرتی مصرف مقادیر بالایی از گوشت گاو برای کمک به ساخت عضلات و افزایش قدرت است. قدرت عضلانی ساختمان گوشت گاو را نمی توان مناقشه است. بپرس هر بدنسازان و آنها به شما که آنها را بزرگترین دستاوردهای عضلات خود و احساس قوی خود را هنگامی که آنها خوردن گوشت گاو. در حال حاضر ، به لطف توسعه از پروتئین گوشت گاو پیشرفته مهندسی زیستی ، MuscleMeds ™ فرموله شده پس از عضله سازی به پروتئین تا کنون ایجاد شده در پی. CARNIVOR ™ بر خلاف هر پروتئین دیگری در existence.THE جهان برای اولین بار تمام پروتئین گوشت گاو منزوی غلیظ تر از آب پنیر :

با استفاده از استخراج و جوی پیشرفته ، روشن شدن ، هیدرولیز و فن آوری انزوای CARNIVOR ™ "پروتئین گوشت گاو جدا ارائه قدرت عضله ساختمان گوشت گاو با سطوح بالاتر اسید آمینه از تمام منابع پروتئینی دیگر مورد استفاده در مکمل از جمله : آب پنیر ، سویا ، شیر و تخم مرغ است. CARNIVOR ™ پروتئین گوشت گاو جدا شده است حتی 350 ٪ بیشتر متمرکز در aminos ساختمان ماهیچه آنابولیک نسبت به استیک گوشت راسته اول!
احتباس ازت آنابولیک TECHNOLOGY ™ (ARNT) بازیافت AMINOS و آمونیاک به حداقل می رساند :

ANRT ™ عمده دستیابی به موفقیت در ساختمان ماهیچه در مکمل پروتئین است. در حالی که پروتئین برای رشد عضلانی ، تناقض در اینجاست مهم ، پروتئین گاهی اوقات می تواند در واقع عملکرد و رشد عضلانی اگر محصولات مواد دفعی نیتروژن دار مثل آمونیاک بازیافت نیست دوباره به مسیر بافت ساختمان آنابولیک و یا در غیر این صورت خنثی را کاهش. ANRT ™ مخصوص اجازه می دهد تا بازیافت aminos به سمت مسیر عضله سازی و جلوگیری از ساخت تا ناتوان کننده رفتگران سمی مانند آمونیاک طراحی شده است. ANRT ™ عوامل احتباس نیتروژن موجود در CARNIVOR ™ عبارتند از : GKG (گلوتامین - آلفا ketoglutarate) ، OKG (اورنیتین - آلفا ketoglutarate) ، AKG (آلفا ketoglutarate) و KIC (آلفا ketoisocaproate).
20 برابر محتوای کراتین OF استیک :

یکی از صفات خوردن گوشت گاو به طور طبیعی بالا محتوای کراتین آن است. گوشت گاو یکی از بهترین منابع طبیعی کراتین است. به فشار فعال آنابولیک و افزایش حجم سلولی در اثر از کراتین و حتی بیشتر ، هر وعده CARNIVOR ™ کراتین 20 بار بیش از منابع گوشت گاو غذای کامل برای اشباع عضلات خود را برای استقامت و رشد انفجاری را تامین می کند.
BCAA برای افزایش اثرات آنابولیک و ضد کاتابولیک اضافه شده :

برای تقویت عضلات آنابولیک عمل ساختمان CARNIVOR ™ ، اسیدهای اضافی در شعبه های زنجیره ای آمینه به پروتئین گوشت گاو خالص اضافه شده جدا است. سطح BCAA افزایش ترویج یک تعادل مثبت نیتروژن ، افزایش سنتز پروتئین ، کاهش کاتابولیسم ، بهبود عملکرد تمرین و کاهش خستگی عضله می باشد.


در طول تاریخ ، اشتها بسیار گرسنه که در "مردان عضله" ، برای گوشت گاو با کیفیت بالا داشته باشند به عنوان افسانه ای خود را به عنوان شاهکارهای فوق العاده انسان تبدیل شده است. رزمندگان ، یونانی باستان ورزشکاران المپیک ، قدرتمند مثل Sandow و حتی گلادیاتور رومی craved و مصرف پوند گوشت گاو در هر روز برای ساخت عضله برای افزایش قابلیت های مبارزه با آنها است. در حال حاضر ، در دوران مدرن تغذیه ساختمان را حمل بر روی این عضلات در جهان بدنسازی با CARNIVOR

 

 

AMINO 2222 SOFTGELS

 

• بیش از 2 گرم از تمامی آمینوها
• ارائه 18 نوع متفاوت از اسیدهای آمینه
• حاوی فرم آزاد ال کارنیتین برای افزایش تاثیر آنتی اکسیدانهای ویتامین C و E و کمک به متابولیسم چربی به عنوان منبع انرژی و جلوگیری از خستگی و ضعف عضلات
• حاوی فرم آزاد ال اورنیتین برای کمک به تولید هورمون رشد و سم زدایی بدن و کمک برای متابولیسم چربی و جوانسازی سلولها و افزایش سیستم ایمنی

 

نام محصول : ‌BCAA

قرص سوپریور آمینو 2222 آپتیموم نوتریشن طیف کاملی از 2222 میلی گرم از 18 آمینو اسیدهای ضروری، مشروطاً ضروری و غیر ضروری را تامین میکند. این قرصهای بهینه شده از نظر سایز کوچکتر و بلع آنها بسیار راحت تر میباشد. هر سروینگ 5 گرم BCAA همراه با آمینو اسیدهای میکرونیز شده را برای جذب سریع تر بدن تامین می کند. بی شک این محصول ترکیب با ارزشی از آمینو های عضله ساز را در خود جای داده است. قرص سوپریور آمینو 2222 آپتیموم نوتریشن محصولی عالی برای کسانی است که نیاز به پروتئین اضافی با راحت ترین شکل ممکن را دارند. این محصول بهینه شده مناسب برای کسانی که دوره نقاهت بعد از بیماری یا آسیب دیدگی را میگذراند، سودمند برای ورزشکاران، مفید برای بزرگسالان ، سالمندان و نوجوانان میباشد. به عنوان یک مکمل غذایی، دو قرص قبل از غذا و دو قرص قبل و بعد از تمرین میل نمائید، و یا طبق دستور مشاور یا متخصص تغذیه استفاده کنید. در جای خشک و خنک نگهداری شود .

Prolab ® N-Large2 ™ کربوپروتئین Prolab

Prolab ® N-Large2 ™ قدرتمند توده به دست آوردن فرمول پشتیبانی طراحی شده برای ترویج اندازه در سخت ترین برندگان است. مقدار پروتئین تاکید ما در هر وعده از آن است که ماده مغذی ضروری است که به ترویج توده عضلانی است. N-Large2 همچنین حاوی یک ترکیب خاص از کربوهیدرات ها برای کمک به سوخت و حمایت از آموزش وزن است. چربی، اگر چه shunned توسط برخی، یک منبع انرژی بسیار متمرکز (دو برابر است که از پروتئین یا کربوهیدرات) می باشد. چربی نیز جزء لازم از غشای سلولی، پوشش عصبی، ترشحات دستگاه گوارش، و از همه مهمتر، تولید هورمون است. یک رژیم غذایی خیلی کم در چربی ممکن است در واقع رشد را مختل کنند. به این دلایل، مقدار کمی چربی در N-Large2 موجود است. برای بهترین نتایج، ترکیب N-Large2 با یک رژیم غذایی معقول برنامه های آموزشی و شدید. †

استفاده کننده توده، 52 گرم پروتئین اب پنیر †
فرمول نهایی عضله توده †
بهبود حجم عضلانی بدن †
ترکیبی از کربوهیدرات قند خون بالا و پایین برای بهینه گلیکوژن بعد از تمرین
دوباره پر کردن †
بعد از تمرین دوباره پر کردن گلیکوژن †
بالا در اسیدهای آمینه با زنجیره شاخه دار (BCAAs)
حجم / فرم: 10 پوند آمار و مکمل های غذایی:
خدمت به حجم: 4 قاشق (152g)
مقدار در هر وعده مقدار٪ روزانه
کالری 600
کالری از چربی 45
مجموع چربی (5 گرم) 8٪ *
چربی اشباع شده 3 گرم در 15٪ *
کلسترول 100 میلی گرم در 33٪ *
کربوهیدرات کل 86 گرم 29٪ *
رژیم غذایی فیبر 2 گرم 8٪ *
قندها 28 گرم **
پروتئین 52 گرم 104٪ *
کلسیم 400 میلی گرم 40٪
سدیم 150 میلی گرم 6٪
پتاسیم 400 میلی گرم 11٪
کنسانتره پروتئینی اب پنیر (شیر) 70 گرم **
* درصد ارزش روزانه در یک رژیم غذایی 2000 کالری است.
*** ارزش روزانه (DV)

دوز روزانه توصیه شده: مخلوط 4 قاشق با 16 FL اونس است. آب سرد یا شیر، با استفاده از یک فنجان مخلوط کن یا شاکر است. بهترین زمانی که بین وعده های غذایی و بلافاصله پس از ورزش شدید استفاده می شود.

مواد لازم: مالتودکسترین، فروکتوز، کاکائو، طعم طبیعی و مصنوعی، لسیتین (سویا).

 

 

 

 

منوهیدرات کراتین به عنوان یکی از موضع محققانه ترین و موثر ترین مکمل ها در تغذیه ورزشی

نام محصول : کراتین میکرونیزه

 

پروتئین با طعمی به یاد ماندنی

نام محصول : وی پروتئین

 

چربی سوز هیدروکسی کات

نام محصول : هیدروکسی کات

 

 

نام محصول : CLA - LUCKLAND - USA

 

 

 

اگر به بازیابی نیروی جوانی خود  می‌اندیشند  ما محصول آی جی اف 2 لوکیلند  را به شما پیشنهاد میکنیم.

نام محصول : آی جی اف 2 لوکیلند LUCKYLAND IGF-2

 

 

 
 
 

نام محصول : کراتین شرکت الیمپ

 

 

 
 
 محصولات گت : HMB & XC4 & BCAA

BCAA 

CX4

HMB


 
 
چربي سوز ليپوسيکس بلک lipo6 black

 

چربي سوز ليپوسيکس بلک lipo6 black

 

 

 

 
 
مکمل گلوتامین یونیورسال Universal Glutamine

آمینو گوشت یونیورسال Amino Beef Universal 


 مکمل گلوتامین یونیورسال             

آمینو گوشت یونیورسال ۴۰۰ تایی      

آمینو گوشت یونیورسال ۵۰۰ تایی  


 
 
 
 
GASPARI Aminomax 8000  آمینو مکس 8000 گاسپاری

 

جلوگیری از تخریب عضلات
حجم و جذب آسان
کیفیت برتر در مواد اولیه تهیه محصول
ریکاوری عضلات
کمک به ساخت بافت‌های عضلانی و افزایش حجم ماهیچه
افزایش هورمون‌های آنابولیک در بدن
موثر در چربی سوزی بیشتر
افزایش کارایی ورزشکاران
افزایش حجم قدرت استقامت
بیش از 8 گرم اسید آمینه در سروینگ
دز مناسب ترکیب شده در هر سروینگ از محصول آمینو مکس
گاسپاری
عدم ایجاد مشکلات گوارشی
350 عدد قرص در هر قوطی


نام محصول : QUALITINE Gaspari

 

 

 


 
 
 

RAZOR8 BLAST POWDER

 

 

 
 
 

کربو هیدرات یکی دیگر از محصولات شرکت MVP

 

 

 
 
  • 30 گرم پروتئین آنابولیک
  • دارای گلوتامین و آرژنین و BCAAs بالا
  • قند کم
  • دارای طعم های شکلات و کارامل - بیسکوئیت - وانیل- دارچین

 
 

گلوتامین 500 گرمی شرکت "مگنوم" یکی از بهترین گلوتامین های موجود در بازار


 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:پروتئین,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,باشگاههای کاراته,باشگاههای کاراته کشور,باشگاههای کاراته ایران,باشگاههای کاراته استان,باشگاههای کشور,باشگاههای استان,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 2192
بازدید کل : 642555
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل